لطفا این پست را در وبلاگ و وبسایت خود قرار دهید تا وبمستر های دیگه فریب کلاهبرداریسایت ۲۰popup رو نخورند.

امروز تصمیم گرفتم توی یه پست ویژه بهترین و بدترین سایت های تبلیغات پاپ اپ رو با توجه به تجربه همکاری ای که با بیشتر این سایت ها داشتم ارایه کنم

اول بدترین سایت تبلیغات پاپ اپ :

سایت  http://20popup.com

به دلایل زیر سایت ۲۰popup بدترین سایتی بوده که تا به حال دیدم چون :

۱) خیالتان را راحت کنم اصلا پول نمیده یعنی چی؟؟؟

یعنی اینکه بعد یه مدت که منتظری تا به یک حد نصاب که تو خود سایت نوشته ۱۰۰۰۰ تومان ، برسی  باید قید پولت را بزنی

من حدود ۲۰ روز اونجا عضو بودم تا همین الان که موجودی درامدم ۴۲۰۰۰ تومان هست خبری از پول نیست

اینم سند توضیحات بالا (روی عکس کلید کنید تا عکس به صورت کامل باز بشه)

pop2 بهترین و بدترین سایت های پاپ اپ

۲) اصلا پشتیبانی نداره !!!اگه کدشان به مشکل بخوره یا هر چیز دیگه ای جوابت رو نمیدن

به طور مثال چند روز سایت ۲۰popup قطع شده بود و  بنابراین  هیچ پاپ اپی برات حساب نمیکنه

هر چی هم پیام بدی  انگار نه انگار خبری از جواب نیست

—————————————————————-

۲) بهترین سایت پاپ اپی که تا به حال باهاش همکاری داشتم

این قسمت رو به دلیل اینکه اشتباه میکردم و گول شماره تلفن هایی که سایت قاره  (

ads.gharreh.com )داشت رو خوردم  پاک کردم و راستش هنوز بهترین سایت پاپ اپ رو پیدا نکردم و هر جا بودم کلاه بردار در امدند.

بازم خدا پدر صاحب سایت پاپ اپ زیگ زیگ رو بیامرزد که گرچه امار رو خیلی پایین نشان میده ولی حداقل پرداختی دارند.

امروز  یعنی در تاریخ ۹/۵/۹۳ وقتی برای طلبم به مدیریت سایت قاره زنگ زدم خیالم رو راحت کردند و گفتند چون کد رو برداشتی دیگه از پول خبری نیست.

گفتند طبق قوانین سایت  نباید کد را بر میداشتی

قوانینی که در هر شرایطی میتوانند عوض کنند مثل همین مطلب من که شما را در هر لحظه از بهترین و بدترین سایت های پاپ اپ مطلع میکنم

همه چیز از سایت پاپ اپ قاره ads.gharreh.com

امروز بعد حدود چند ماه فهمیدم درباره ی قاره هم اشتباه فکر میکردم.

تصویر زیر از محیط کاربری خودم در سایت قاره گرفته شده برای اثبات حرف هام.

3 بهترین و بدترین سایت های پاپ اپ

این تصویر رو هم یکی از دوستان برام فرستاد . بنده خدا ۹۰۰۰۰۰ تومان میخواد.

Snapshot 2014 06 17 134153 بهترین و بدترین سایت های پاپ اپ

زنگ زدم و گفتم دوستانی گفتند که ۲ ماه هست واریزی نداشتید و درجواب گفتند که انها همان کلاهبردارانی هستند که به خاطرشان واریزی ها تاخیر افتاده.

شما باید ۱ ماه دیگه صبر کنید تا براتون واریز کنیم.

میگن ۱۵۰۰ تا سایت رو باید بررسی کنیم .

گفتم روزی چند سایت بررسی میشه که بعد ۱ ماه هنوز تموم نشده با اعتماد به نفس بالا گفتند هر سایتی رو باید ۴ روز بررسی کامل کنیم. خودتان ببرسی کنید ببینن چند تا ۱ ماه دیگه با این حساب باید صبر کنیم.(تازه اگه راست بگویند)

من بقیه دوستان رو نمیدونم تقلب کرده اند یا نه ولی از خودم مطمئنا که تقلب که نکردم هیچ سایت قاره باید خیلی بیشتر از چیزی که الان هست پرداخت کنه

من با وبلاگ musicdlmatn.mihanblog.com در سایت قاره عضو هستم

امار وبگذر من روزی ۲۰۰۰ بازدید و حدود ۱۲۰۰ ای پی برام ثبت میکنه.webgozar بهترین و بدترین سایت های پاپ اپ

ولی سایت قاره روزی حدود ۲۵۰ ای پی برام ثبت میکنه……

طبق گفته خود سایت قاره که تو عکس بالا هم مشخص هست نوشته شده بعد از اینکه موجودی شما به ۲۵۰۰۰ تومان رسید روز اول هر هفته  واریزی دارند من که الان موجودیم ۶۰۰۰۰ تومان هست و فکر کنم ۴ هفته هم گذشته ولی هنوز واریزی نداشتند…۳ هفته پیش زنگ زدم گفتند ۱ ماه دیگه امروز هم زنگ زدم گفتند ۱ماه دیگه (فایل صوتیش هم هست)

من چطور باید اعتماد میکردم؟؟ اگه همینطور این ۱ ماهی که میگن هی تمدید شد چی ؟؟

هر موقع تحقیقات سایت پاپ اپ قاره تمام شد و  طبق  گفته خودشان کلاهبرداران را مشخص کردند  و حق حقوق بقیه سایت هایی که با صداقت فعالیت داشتند واریز شد

از طریق همین پست اطلاع رسانی میشود …

اگه از  این قبیل مهربانی ها نصیب شما هم شده با ذکر مدرک در قسمت نظرات قرار دهید تا در سایت قرار بگیرد

دوستانی که با کلاهبرداری برخی سایت های پاپ اپ مواجه شدند لطفا برای اثبات حرف هایتان  در قسمت نظرات عکسی از محیط کاربریتان قرار دهید

لطفا این پست را در وبلاگ و وبسایت خود قرار دهید تا وبمستر های دیگه فریب مهربانی های سایت ۲۰popup و همچنین سایت قارهads.gharreh.com را نخورند

 

به علت زیاد شدن نظرات این مطلب و جهت اطلاع کاربران عزیز  به زودی تمام نظرات کاربران که با مدرک صحبت کردند  در یه پست جداگانه گذاشته میشود